Vhodná verze

Petr Baum petr na baum.com.au
Sobota Květen 15 03:38:38 CEST 2004

Reply to your email of Saturday 15 May 2004 11:05:

> browseni
> Ja vim, ze urcite narazim :-) ale na P1-120MHz jsem RH7.3 zkousel a je to
> zoufale pomale. Protoze to take nebylo pro me, tak jsem tam nakonec dal
> Win98SE, na postu OE5.5, na browseni MSIE5.5 a na psani textu jsem nechal
> Wordpad. Je to nesrovnatelne rychlejsi.
> Od zapnuti PC do doby, nez prestane blikat LEDka disku
> RH7.3 = 5 minut
> Win98SE = 2 minuty
>
> Spusteni Mozilly (RH) 4 minuty
> Spusteni MSIE 1 minuta
>
> Nechci rozpoutavat flame, ale na starych sunkach je Gates opravdu rychlejsi
> [...]

Budete muset připočítat čas na hubení virů a opakované instalace, to by mohlo
propočet dost pokazit.

Jinak, když jde o čas, tak bych se Mozille vyhýbal na ston honů - je to
veleprogram - a použil bych něco menšího a rychlejšího. Je jich dost. Tak jak
to popisujete byla Linuxovská instalace optimalizovaná pro co nejjednodušší
instalaci a ne pro rychlý provoz a výsledek tomu dopovídá. Nu což...

Petr