Re: Vhodná verze

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Sobota Květen 15 04:05:57 CEST 2004

On Sat, 15 May 2004, Petr Vileta wrote:

> Ja vim, ze urcite narazim :-)

Cetl jste Meta-FAQ? Toto je konference o Linuxu, programech na linuxu a
vecech bezprostredne se toho dotykajicich. Naprosti netusim, proc sem
tahate jine operacni systemy.

> Od zapnuti PC do doby, nez prestane blikat LEDka disku
> RH7.3 = 5 minut
> Win98SE = 2 minuty

LOL! Jestlipak vite, kdo tento slavny "benchmark" vymyslel?

> Spusteni Mozilly (RH) 4 minuty
> Spusteni MSIE 1 minuta

To se nedivte, kdyz tam spoustite molocha typu Mozilly. Zkusil bych spise
Firefox, pripadne nejaky vylozene odlehceny browser.

> Nechci rozpoutavat flame, ale na starych sunkach je Gates opravdu rychlejsi

Ani omylem. Jednak zalezi na tom, jake aplikace tam chcete provozovat, ale
hlavne na tom, jak ten system pro to slabe zelezo pripravite. Pokud si
Linux udelam "na miru", tj. napr. misto glibc pouziju dietlibc a vsechny
programy zkompiluju jen s minimalni sadou features, abych usetril co
nejvice pameti, tak neverim, ze mi nejake okenice budou byt vzdalene
schopne vykonove konkurovat.

-- Honza Houstek