Vhodná verze

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Květen 15 13:15:40 CEST 2004

Petr Baum napsal(a):
> Reply to your email of Saturday 15 May 2004 11:05:

> Budete muset připočítat čas na hubení virů a opakované instalace, to by mohlo
> propočet dost pokazit.
>
> Jinak, když jde o čas, tak bych se Mozille vyhýbal na ston honů - je to
> veleprogram - a použil bych něco menšího a rychlejšího. Je jich dost. Tak jak
> to popisujete byla Linuxovská instalace optimalizovaná pro co nejjednodušší
> instalaci a ne pro rychlý provoz a výsledek tomu dopovídá. Nu což...
>
> Petr

Teda já nevím já jsem měl na 486DX-4 120Mhz 32M ram RH6.2 a později i
RH7.3 a běhalo to celkem slušně.

Jediný problém byl při přechodu na 7.3 znatelně se to spomalilo, ovšem
po přeložení vlastního jádra a vyházení balastu se to značně zlepšilo a
běhalo to stejně jako RH6.2 (asi bylo více volné ram a to pomohlo)

|    ICQ    179223500                    |