Vhodná verze

Petr Klíma tosuja na post.cz
Sobota Květen 15 09:49:54 CEST 2004

Jan Houstek wrote:
> On Sat, 15 May 2004, Petr Vileta wrote:
> Ani omylem. Jednak zalezi na tom, jake aplikace tam chcete provozovat, ale
> hlavne na tom, jak ten system pro to slabe zelezo pripravite. Pokud si
> Linux udelam "na miru", tj. napr. misto glibc pouziju dietlibc a vsechny
> programy zkompiluju jen s minimalni sadou features, abych usetril co
> nejvice pameti, tak neverim, ze mi nejake okenice budou byt vzdalene
> schopne vykonove konkurovat.

S prominutim, nez si nekolik (desitek) hodin hrat s uzpusobovanim Linuxu
na miru, tak radeji ten cas venuju necemu zajimavejsimu a za 2-3 tisice
koupim starsi pocitac (to uz bude neco kolem 300-400MHz) a nainstaluju
na to temer cokoliv. Rozhodne (pokud mam cokoliv lepsiho na praci)
nebudu kompilovat pul distribuce. Cena za namahu s tim spojenou by
nekolikrat prevysila cenu stroje, coz nepovazuji za vhodne.

Mimochodem, toto je konference o linuxu, o tom nelze pochybovat. Presto
nepovazuji za vhodne servat kazdeho, kdo napise slovo Windows. Kdyz budu
kdykoliv presvedcen, ze Windows udelaji pozadovanou praci lepe, nez
Linux, klidne to reknu. A u techto starych pomalych pocitacu to casto
plati. Jina vec je, ze cena licenci za Windows + par k zivotu potrebnych
programu je stejna nebo vetsi, nez cena "noveho" pouziteho HW...

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz