Vhodná verze

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Sobota Květen 15 13:35:36 CEST 2004

On Sat, 15 May 2004, Petr Klíma wrote:

> S prominutim, nez si nekolik (desitek) hodin hrat s uzpusobovanim Linuxu
> na miru, tak radeji ten cas venuju necemu zajimavejsimu a za 2-3 tisice
> koupim starsi pocitac (to uz bude neco kolem 300-400MHz) a nainstaluju
> na to temer cokoliv.

Jednak se jednalo o notebook, druhak otazka znela na beh linuxu na tom
stroji, nikoliv na cenu nebo cas toho reseni (verte neverte, nekteri lide
nemeri cas jen penezi a nehraji si s linuxem jen proto, abych jich meli
jeste vic :)

Navic to co jsem popsal, tj. vzit zdrojaky zamysleneho software a nejak
usporne je zkompilovat proti dietlibc, neni prace na desitky hodin.

A pokud se vam to toho nechce a nejde tak moc o bezpecnost, tak muzete
hrabnout po nejake historicke distribuci z doby, kdy zamyslene zelezo bylo
nove.

> Mimochodem, toto je konference o linuxu, o tom nelze pochybovat. Presto
> nepovazuji za vhodne servat kazdeho, kdo napise slovo Windows. Kdyz budu
> kdykoliv presvedcen, ze Windows udelaji pozadovanou praci lepe, nez
> Linux, klidne to reknu.

To ano, ale kdyz nekdo zaziva orgasmy z toho, ze mu JXD benchmark vychazi
4x lip na Windows nez na Linuxu a vetsinu sveho objektivnich nepravd plneho
prispevku venuje necemu jinemu nez tematu konference, tak mi to vadi.

-- Honza Houstek