WEBMIN

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Květen 16 21:28:20 CEST 2004

Zdravim..
newim jestli si to nepletu, ale nechodi nahodou webmin bez apache ? a na
portu 10000 ?? a uzivatele pokud vim byli taky systemone (root)

zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!