WEBMIN

Standa Pacan baz na yo.cz
Neděle Květen 16 21:36:44 CEST 2004

> At delam co delam, nemuzu to rozchodit pod Apachem. :(
> Dostal jsem se do stadia, kdy kdyz se pokusim prihlasit na adresu, kde by
> melo bezet, tak mi vyskoci okynko, kde to po mne chce jmeno/heslo.
> Chci se zeptat jake jmeno a heslo tak mam zadat, nebo kde je mam zmenit?
> Systemove jmeno/heslo nefunguji..
> A dale jeste otazku jak na soubor htusers?
> Predem, Dekuji za radu.
> Filip

Beh webminu a prihlasovani nema s apachem vubec nic spolecneho...

Mel byste si precist dokumentaci, kde je vse popsane.
Webmin je defaultne pristupny pres port 10000 timto zpusobem
http://adresaserveru:10000

Dale se pak prihlasite beznym uzivatelskym jmenem a heslem z /etc/passwd

S Pozdravem
Standa Pacan
http://baz.bluedot.cz