dnsmasq

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Neděle Květen 16 22:38:46 CEST 2004

Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli tu nekdo nevi, jak funguje dnsmasq...na strankach programu ani v man jsem nenasel...jak se to chova...funguje to, ze pocitac, na kterem to bezi nastavi jako dnsserver? me to nejak nefungovalo...neotviralo to port 53 myslim, ze by dns melo byt..nebo jenom to nejak zachycuje a pak vraci dns pakety jdouuci routerem...
Predem se omlouvam za nechapavost, ale opravdu jsem to nikde pro sve oci nevycetl...a vyzkouseni take nejak nepomaha....
5 důvodů, proč se připojit k internetu přes seznam.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73730&section=/