dnsmasq

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Květen 17 08:47:16 CEST 2004

On Sunday 16 of May 2004 22:38, Vít Vomáčko wrote:
> Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli tu nekdo nevi, jak funguje
> dnsmasq...na strankach programu ani v man jsem nenasel...jak se to
> chova...funguje to, ze pocitac, na kterem to bezi nastavi jako dnsserver?
> me to nejak nefungovalo...neotviralo to port 53 myslim, ze by dns melo
> byt..nebo jenom to nejak zachycuje a pak vraci dns pakety jdouuci
> routerem... Predem se omlouvam za nechapavost, ale opravdu jsem to nikde
> pro sve oci nevycetl...a vyzkouseni take nejak nepomaha....

u zdrojaku (ve sve pididistribuci pouzivam verzi 2.2) by mely byt minimalne
soubory doc.html a setup.html.  Nemluve o tom, ze tam je i vzorovy
komentovany konfiguracni soubor a dokonce i manualova stranka!

Pokud jsem to z tech textu pochopil ja, tak to pochopi kazdy.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu