zaciatocnik - web development na Linuxe

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pondělí Květen 17 16:35:46 CEST 2004

>    bude musiet mat kvalitny design, aby sa dala rozsirovat a byznis logika
>    sa dala co mozno najefektivnejsie pouzit aj v buducnosti

Zvazte nasazeni Zope. Budete ale potrebovat dobre znalosti anglictiny,
protoze ceska dokumentace je neuplna (v podstate existuji jen clanky na
root.cz ode me a jinych lidi), a navic ani v anglictine neni uplna,
takze musite procitat anglicke mailing listy a aktivne se v nich ptat.
Odmenou Vam bude velmi, velmi rychly vyvoj aplikace, vyborne prostredi,
separace prezentacniho a aplikacniho kodu, vysledny kod je vyborne
udrzovatelny a prehledny, skvela komunita lidi.

Da se to naucit za chodu, budete potrebovat asi 7-14 dni na orientaci
(mozna min, zalezi na Vasich zkusenostech s programovanim obecne) a uz
muzete psat. Ale zaroven se musite dale ucit.

--
Milos Prudek