zaciatocnik - web development na Linuxe

jpastrnak na nemetschek.de jpastrnak na nemetschek.de
Pondělí Květen 17 08:07:28 CEST 2004

Nuz v tejto chvili neviem posudit rozsiahlost buducich projektov, mozem si
len tipnut, ako asi to bude vyzerat v najblizsom case:
   DB stroj je Oracle, nasa db obsahuje asi 300 tabuliek, asi 500 views,
   zhruba 500 packages
   1. aplikacia bude pracovat asi nad 50 tabulkami
   bude musiet mat kvalitny design, aby sa dala rozsirovat a byznis logika
   sa dala co mozno najefektivnejsie pouzit aj v buducnosti
   z toho je jasne, ze akemukolvek spagety kodovaniu sa chcem vyhnut (jeden
   cas sme pouzivali na Win ASP-cko a to uz nechcem zazit, takze rad by som
   sa vyhol nejakemu PHP, co je zhruba nieco podobne ako ASP, ak PHP, tak
   bude obsahovat iba "zaciatok a koniec html" a medzi tym volania nejakych
   objektov, ktore budu generovat konecny kod
   osobne sa mi paci Java, ale kedze nemam skusenosti s Linuxom, tak hladam
   aj ine moznosti

BTW: neviete nahodou, kde by som o tychto veciach nasiel viacej informacii?

Jano

|---------+---------------------------->
|         |           Jan Houstek      |
|         |           <houstek na utf.mff.|
|         |           cuni.cz>         |
|         |                            |
|         |           05/14/2004 04:53 |
|         |           PM               |
|         |           Please respond to|
|         |           linux            |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                              |
  |       To:       linux na linux.cz                                                                                               |
  |       cc:                                                                                                                    |
  |       Subject:  Re: zaciatocnik - web development na Linuxe                                                                  |

On Fri, 14 May 2004 jpastrnak na nemetschek.de wrote:

> mam Oracle DB, chcem urobit najlepsie nejaku 3-vrstvovu web aplikaciu,
> ktora bude pracovat nad touto DB, co bude najlepsie PHP, JAVA, Perl
> alebo nieco ine, co myslite? Chcel by som aby to chodilo na nejakom
> Apachi.

Zda Javu, PHP, Perl nebo neco uplne jineho, to zalezi dost na tom, co to
je za aplikaci, kdo to bude delat, jaky to bude mit rozpocet apod.

Je-li to neco vetsiho, asi bych se vyhnul PHP (ne ze by to neslo, ale jine
moznosti jako napr. Java obvykle vedou k pouzitelnejsim vysledkum).

S Apachem dobre funguje mod_perl a uz jsem na tom videl realizovane docela
velke aplikace.

-- Honza Houstek

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
postmaster na nemetschek.de.
This footnote also confirms that this email message has been inspected
by SOPHOS Antivirus for the presence of computer viruses.