FC1 nebo FC2?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 17 23:19:43 CEST 2004

On Fri, May 14, 2004 at 07:05:15AM +0200, Michael Mraka wrote:
> % > % > U mne to napr. nerozchodila java a to ani v pripade vypnuti selinuxu pri
> % > % > bootu (selinux=0 na commandline) - po nahodne dobe zpusobi vytuhnuti
> % > % > celeho notebooku... :(
> % Hmm... a nastavit SELINUX=disabled v /etc/sysconfig/selinux
> % jste predpokladam zkousel?
>
> Jiste. Zkousel jsem enforcing, permissive i disabled.
> Potom i selinux=0 pri bootu - s timhle to jelo asi 3 dny pak opet vytuh.

Dobry den!

Tak podle konference fedora-test-list (nebo tak nejak, podivejte se na
web) je problem v tom, ze:

 1) volba selinux=0 v bootu byla odstranena a o vse se staraji startovaci
skripty.
 2) casta chyba je, ze se do /etc/sysconfing/selinux da "SELINUX=disable"
namisto "SELINUX=disabled". Neni mozne, ze jste se taky prepsal?
                        ^

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/