FC1 nebo FC2?

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Květen 18 11:25:20 CEST 2004

> Dobry den!
>
> Tak podle konference fedora-test-list (nebo tak nejak, podivejte se na
> web) je problem v tom, ze:
>
>  1) volba selinux=0 v bootu byla odstranena a o vse se staraji startovaci
> skripty.
>  2) casta chyba je, ze se do /etc/sysconfing/selinux da "SELINUX=disable"
> namisto "SELINUX=disabled". Neni mozne, ze jste se taky prepsal?

Kdyz to tady tak ctu, tak me napada jedna vec. Jsem Linuxovy zacatecnik a
asi tak za mesic bych si chtel na notebooka instalovat Linux a zatim jsem
uvazoval nejvic o Fedore. Kdyz si tam hodim FC 2 s tim SELinuxem, znamena
to pro me, jako nezkuseneho zacatecnika neco? (nejake problemy apod.?)
Nebo se to chova k ostatnim aplikacim (nebo alespon k vetsine ostatnich
aplikaci) jako kazdy jiny Linux?

Diky za info, Zdenek Zikan