Kontra Outlook

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Úterý Květen 18 14:33:51 CEST 2004

Ahoj,

nejdriv bych chtel obhajit to, proc s timto svym problemem lezu na
konferenci o Linuxu. Sam nemam rad off-topic prispevky a tato zprava
by z OT mohla byt narcena. Povazuju OSS komunitu za lidi na jedne
lodi. Krome linuxovych fundamentalistu si jeji clenove vetsinou
zachovavaji zdravy rozum. Jsem presvedceny, ze averzi k nekterym
nesmyslne a nestandardne se chovajicim komercnim uzavrenym produktum,
ted mluvim hlavne o Outlooku (zejm. Expressu), nemam sam. Na mnoho z
nas se jiste z ruznych stran hrnou pozadavky na interoperabilitu
nasich systemu s timto kusem softwaru. Zkracene proto si myslim, ze
to, co by se dalo dat dohromady, by bylo prinosem nejen pro mne.

Tedy, potreboval bych ve vcelku kratke dobe shromazdit podlozene a ne
prilis emotivni (zalezi mi na vecnosti) argumenty proti pouzivani
Outlooku. Prekvapuje me, ze i kdyz moje okoli vcetne me (vetsinou
odduvodnene) Utlouk nema rado a ve svete to zrejme neni o moc jine,
nemuzu presto na netu najit nejaky konzistentni dokument na toto tema.
Tedy: Seznam veci, ktere muzu odrikat, kdyz se na me lidi, s jejichz
pocitaci mam co do cineni, obrati a reknou: "A proc vlastne na ten
Outlook tolik nadavas? Co je na nem spatneho? Mne se v nem dela dobre."

V soucasne dobe muzu tak akorat zacit blekotat nejake svoje vize,
kterym ti lidi stejne nerozumeji. Pak vyhraje ten, kdo jim nabizi
zdanlive pohodli. A spravci, ktere znam kolem sebe, si stejne jako ja
nechavaji svuj vztek z chovani tohoto uzasneho klienta vetsinou v sobe...

Nechci byt prilis jednostranny. Pokud do sve odpovedi v zajmu
objektivity pridate i seznam pozitiv Vykukova uzivani, myslim, ze
rozumni ctenari vas flamesit nebudou... (doufam, ze ani me ne:)

Staci mi samozrejme i odkaz na vysneny dokument, pokud o nem vite.
Zaroven muzeme takovou "knowledge base" i rozsirit. Takze bych uvital
i vase zkusenosti. Ale emotivne ladene vykriky budou zrejme k nicemu,
stejne jako individualni problemy (treba ze vam nekde neco jednou
zbuchlo a muze za to Outlook).

Jsem na konferenci novy a prohledavani archivu nefunguje. Proto se
omlouvam, pokud se zde toto tema uz probiralo. Pak prosim od odkaz.

Timhle celym travim svuj cas pro jedno:
Abych si usetril cas s trapenim v budoucnu...

    These are my opinions... Mine! All Mine! Minemineminemineminemine!
    (Robin D. Wilson)

Diky moc,
Vlada Macek (Tuttle)

P.S.: Zdravim po letech pana ing. PaJaSofta :-)