Kontra Outlook

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Úterý Květen 18 14:55:12 CEST 2004

mne stacia 3 proti ( v podstate iba to prve :)

1. virusy
2. M$ produkt
3. komunikacia so servrom

pre mna je to strucne, vystizne a postacujuce.

riesenia:

1. pod linuxom KMail (uprednostnujem) al. Evolution (asi uprednostnite vy)
2. pod windozami kedysi dllllllho pouzivany PegasusMail (bol som velmi
spokojny, ale neviem ci este zije). Inak je mailovych klientov ako maku v
indii :)) staci si vybrat

that's all. howgh :)