Kontra Outlook

Petr Baum petr na baum.com.au
Úterý Květen 18 14:56:24 CEST 2004

Reply to your email of Tuesday 18 May 2004 22:33:

> Tedy, potreboval bych ve vcelku kratke dobe shromazdit podlozene a ne
> prilis emotivni (zalezi mi na vecnosti) argumenty proti pouzivani
> Outlooku. Prekvapuje me, ze i kdyz moje okoli vcetne me (vetsinou
> odduvodnene) Utlouk nema rado a ve svete to zrejme neni o moc jine,
> nemuzu presto na netu najit nejaky konzistentni dokument na toto tema.
> Tedy: Seznam veci, ktere muzu odrikat, kdyz se na me lidi, s jejichz
> pocitaci mam co do cineni, obrati a reknou: "A proc vlastne na ten
> Outlook tolik nadavas? Co je na nem spatneho? Mne se v nem dela dobre."

Jedna z definic Outlooku je, že je to program na šíření virů. který se navíc
dá používat i posílání emailů.

""""I'm on record as saying that Outlook is a security hole that also happens
to be an e-mail client."
-- Steven J. Vaughan-Nichols in testimony before Congress on the Love Bug
email virus."""

Outlook je napsaný tak, aby bylo obtížné nebo nemožné z něj data účelně
exportovat do jiných programů.

Outlook ukazuje jména připojených souborů bez prodloužení, čímž napomáhá
desinformaci uživatele a ztěžuje identifikaci parasitních programů.

Default nastavení Outlooku vede k nevhodnému chování uživatele - preferovaný
fromát html, odpověď nad došlou/citovanou zprávou, nízká úroveň zabezpečení.

Outlook ukazuje jako adresáta jeho přezdívku, ne skutečnou emailovou adresu.
Emaily se v důsledku toho někdy zbytečně posílají na chybnou adresu.

Další, prosím....

Petr

--
<petr na baum.com.au>