Kontra Outlook

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Úterý Květen 18 15:29:36 CEST 2004

> známo, přešel jsem na něj naopak z OSS produktů, kterých jsem za svůj
> život vystřídal od elm, pine, kmailu až po Messengera a Mozilla Mail
> skutečně požehnaně (jo toho zmíněného Peagasuse na Novell Netware
> rovněž, jako OSS však nebyl). Pokud, vyjma přítulnosti a klikavosti,
> Linuxovému prostředí v současné době opravdu něco chybí pro komerční
> prostředí, pak je to interoperabilita nástrojů pro týmovou práci,
> plánování zdrojů apod. - tedy systém, který se v krátkosti označuje jako
> GroupWare. Neříkám, že na dílčí skupiny problémů nelze nalézt řešení

ja by som som si dokonca trufol oznacit to, co vy popisujete ako
GroupWare, ako CM software. a nemyslim tym len SW typu CVS, ale SW aj na
riadenie zdrojov, projektov atd. (Rational, PVCS, Synergy ...).
Tam skutocne potrebujem interoperabilitu, planovanie atd. ale problem je v
tom, ze iba tam!
preco by to mal vsetko poskytovat emailovy klient?! zamyslite sa nad
nazvom: EMAILOVY klient.(btw.: moznosti outlooku aj tak stoja za prd. ako
ukazka moznosti je to dobre, ale ako obvykle zastali uprostred. na realne
nasadenie nevhodne.)
nevidim preto jediny argument a to prave z velmi prozaickych duovodov:
MODULARITA.

pokial mi nejaky CM SW (alebo groupware) obsahuje kompletneho emailoveho
klienta (mne staci email notifikacia) ako modul, prosim. pokial je ako
modul a da sa pripadne aj  vyhodit, nemam nic proti. dokonca vyzadujem aj
dalsie moduly pre CM SW. pokial dokonca muozem rozlozit emailoveho klienta
na moduly (pop, smtp, imap, pgp, imessaging, irc atd) - GREAT :)

ale preco to ziadat od emailoveho klienta? preco od neho ziadat aby
obsahovla CM? preco potom nie aj CRM, ERP, dtb, data mining, OLAP, hry,
tab. procesor,  atd? z prosteho duovodu: MODULARITA.

viete o niekom kto by chcel iba jeden program obsahujuci: OS, nejaky
player (multimedia), mail, browser, messaging, 500 hier, dtb, http server,
ftp server, CRM SW, ERP SW, real time prostredie, developerske jazyky,
otvarac na konzervy, tamagocsi a cojaviemesteco?! a to vsetko v jednom a
beziace naraz bez moznosti cokolvek vypnut?!!!

preco sa to predava ako samostatne programy?

dufam, ze odpovede poznate :)))

ps: v ramci antiflameoveho programu viac do tohoto threadu neprispievam.
myslim, ze na danu temu bolo povedane dost, aby si zadavatel threadu mohol
vyvodit potrebne zavery.
ps2: ale tesim sa na zabavne citanie :))))))))))))