Kontra Outlook

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Úterý Květen 18 16:23:22 CEST 2004

Zdravim,

Vlada Macek wrote:

>Tedy, potreboval bych ve vcelku kratke dobe shromazdit podlozene a ne
>prilis emotivni (zalezi mi na vecnosti) argumenty proti pouzivani
>Outlooku. Prekvapuje me, ze i kdyz moje okoli vcetne me (vetsinou
>odduvodnene) Utlouk nema rado a ve svete to zrejme neni o moc jine,
>nemuzu presto na netu najit nejaky konzistentni dokument na toto tema.
>Tedy: Seznam veci, ktere muzu odrikat, kdyz se na me lidi, s jejichz
>pocitaci mam co do cineni, obrati a reknou: "A proc vlastne na ten
>Outlook tolik nadavas? Co je na nem spatneho? Mne se v nem dela dobre."

Nemoznost nastaveni filtru odesilane posty - vse se hromadi v Outboxu,
ktery tato muze mit az nekoli MB ---> vetsi riziko  poskozeni "archivu"

Problematicke citovani emailu pri odpovedi (bud neprehledne typu ---
Original Message --- nebo kdyz uz se povede nastavit citovani pres  "> "
tak se stejne barevne neodlisuje puvodni prispevek

format schranky neni plain-text ale jakysi binarni soubor, kdy drobna
chybicka zpusobi nepristupnost archivu

dalsi Vas jiste napadne.

Mirek Zidek
--