Kontra Outlook

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Květen 18 16:31:17 CEST 2004

	To už je dneska po několikáté. Chápu, že jsem v komunitě, kde se
Outlook nenosí, a proto vědomosti o něm jsou povrchní, když už ale
chceme kritizovat vlastnosti konkurence, měli bychom si být nejprvě
jisti v kramflecích (a konkurenci předhánět a ne spokojeně sedět v
dolíku a myslet jsi jak jsme dobří a kam se konkurence hrabe... (ona
nespí, ale rovněž tvrdě pracuje/bojuje)) než ji začneme plísnit za
vlastnosti, které jsou reálně jiné, než jsme si z rychlíku všimli...

> Nemoznost nastaveni filtru odesilane posty - vse se hromadi v
> Outboxu,
> ktery tato muze mit az nekoli MB ---> vetsi riziko  poskozeni
> "archivu"

- první věc, kterou musím u pravidla definovat je to, zda-li se má
použít na příchozí nebo odchozí zprávu... co jiného jste tím zamýšlel?

> Problematicke citovani emailu pri odpovedi (bud neprehledne typu ---
> Original Message --- nebo kdyz uz se povede nastavit citovani
> pres  "> "
> tak se stejne barevne neodlisuje puvodni prispevek

	K čemu to? Pište v RFT a konvertujte do plain textu... - nic
proti, ale systémy, které jsem používal takový look neměly rovněž (ani
Mozilla Mail)...

> format schranky neni plain-text ale jakysi binarni soubor, kdy drobna
> chybicka zpusobi nepristupnost archivu

	Který MUA používá třeba dokumentované XML úložiště? On ani třeba
ten FireFox na tom není po této stránce zrovna dobře... (a o tom, že
jsem přišel o poštu v Mozilla Mailu (záloha napravila) když se poškodil
nejaký index se zmiňovat nemá smysl).