konfigurace INN internet news

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Úterý Květen 18 21:11:53 CEST 2004

Hello Zdenek,

Vim ze takto komunikace mezi news neni, ale dohoda o zasilani feedu s
tim spravcem by mohla skolabovat. Potom pokud platim mesicne za vstup
do news skupin. Zajimalo by mne jak to udelat nasel jsem si par
manualu ale tam se tohle nikde nepopisuje.

                   Moc dik za radu Lukas

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz