konfigurace INN internet news

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 18 21:35:30 CEST 2004

> Vim ze takto komunikace mezi news neni, ale dohoda o zasilani feedu s
> tim spravcem by mohla skolabovat. Potom pokud platim mesicne za vstup
> do news skupin. Zajimalo by mne jak to udelat nasel jsem si par
> manualu ale tam se tohle nikde nepopisuje.

Existuje nenulova mnozina news serveru, ktere nabizeji _vymenu_ feedu
zdarma. Namatnou cesky cesnet a zahranicni superfeed.net
S obema se da dohodnout, ze to i docela dobry zaklad. Pokud vim, cesnet
vyzaduje, aby nebyl jedinym partnerem, vyplati se zacit na superfeed.net a
potom dohodnout cesnet.
Jakmile mate nakonfigurovane feedy se serioznimi news servery, nemate se
ceho bat.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz