Kontra Outlook

Petr Baum petr na baum.com.au
Středa Květen 19 00:29:22 CEST 2004

Reply to your email of Wednesday 19 May 2004 06:54:

> Bohuzel to pravda je :-( Sam OE pouzivam, tak to obcas vidim. Kdyz nekdo
> (spammer) odesle mail, kde v headeru je
> From: "Massa Bob" <want na email.fuck>

Mám ještě hezčí příklad - můj šéf, který měl na počítači jako moji soukromou,
tak pracovní emailovou adresu mně cosi potřeboval poslat, když jsem byl na
dovolené. Hádejte, kde to skončilo (na vedlejším stole)...

Kam email zmizel se mně u něj na počítači podařilo zjistit, ale není to vůbec
jednoduchý úkon.

Petr