Kontra Outlook

Středa Květen 19 01:39:42 CEST 2004

On Tue, 18 May 2004, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Lide maji pouzivat pracovni nastroje a ne premyslet nad
> vojebavkama - zakazete lidem pouziti noze protoze v pracovni dobe si
> mohou privodit pracovni uraz?

Pokud se s tim nozem poreze kazdy druhy tyden a jeste s nim bude ohrozovat
sve okoli...

Mezi mnozstvim infekci a pouzivanim OE je zjevna korelace. Tezko ale rict,
co je pricina a co nasledek. V kazdem pripade jsou uzivatele OE osina
v zadku znatelne casteji nez neuzivatele (i po prepoctu zohlednujicim
ruznou kardinalitu obou mnozin).

> ktere prave od interoperabilniho prostredi cekam

Uz Vam patricne interoperabilne funguje threading (In-Reply-To/
References)? Nefunguje, co?!

Jo a za pouzivani HTML "the Outlook way" (kazdy odstavec doplnen patnacti
tagy a to zcela redundantnimi...asi aby nahodou nebyl pomer uzitecne
informace vuci smeti vetsi nez ve Wordovem DOCu) a opisovani celych dopisu
v odpovedich (coz je modus operandi, ke kteremu Outlook a OE vylozene
vybizi) by se snad melo strilet. Nekomu to muze pripadat jako nepodstatny
problem, ale ja tedy docela poznam, jestli mam 100 MB, 200 MB nebo 1GB
posty (a nevim, nevim, specialne v komercnim prostredi by se take
zatracene rychle melo poznat, jestli potrebuju 10x vic mista na disku,
ne?).