Kontra Outlook

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Květen 18 15:58:17 CEST 2004

	Otazku viru jste zuzil na wormy, budiz. Mam blahe pameti jeden
prave pro druhe zminene prostredi... (rok asi tak 1994) Mimochodem, v
jakem prostredi byl rozsiren prvni worm? Otazka viru je komplexni, diky
zpracovani komplexnich formatu v podstate nic dneska neni aspon
teoreticky viru proste - ani datove ci multimedialni soubory, o kterych
byste jeste pred par lety rekl, ze vir si jimi jednoduse neprinesete...

> egocentrizmus + narcizmus je luxus, ktory si admin nemuoze
> dovolit. jeho
> zakaznici su bohuzial ludia a ti neschadzaju z vyrobnych
> pasov podobni si
> ako vajcu vajce :(

	Lide maji pouzivat pracovni nastroje a ne premyslet nad
vojebavkama - zakazete lidem pouziti noze protoze v pracovni dobe si
mohou privodit pracovni uraz?

	Pres politiky jde nastavit pracovni prostredi (ze to admini
nevyuzivaji a povazuji za zbytecny luxus jehoz jsou nehodni je vec
druha) tak, ze si uzivatel skoro neskrtne...

> chybnou adresu.

> bohuzial je.

	Presneji - muj Outlook 2003 zminenou vlastnosti v mem nastaveni
neoplyva. Outlook 2001 mel problem s "nevyplnenym" odesilatelem, pak se
mi prispevek tvaril jako ze jsem ho tvoril ja (v archivu dohledatelny
faux-pas), stale ale to neni to, co popisujete.

	Ja dneska Outlook nevnimam jako moloch na vsechno, ale jako
klienta ke groupware (ano soucasti groupware je Internetova posta) - ono
staci jen porovnat jeho chovani pokud je a neni pripojen k Exchange.
Exchange je moloch, ale IMHO pomerne modularni (ac do jeho spravy vidim
ani ne povrchne) se standardnima nastrojema a nadstavbama, ktere prave
od interoperabilniho prostredi cekam (a jsem pojidac salamu, ze mi staci
to malo, co poskytuje, na rozdil od opravdu profesionalnich, ale taky
patricne cenenych prostredi, ktere jste jmenoval - kolik firem v
republice jej nasadilo/implementovalo a kolik si to muze dovolit?)... -
a uprimne, proc asi v managerske sfere Microsoft s PocketPC a WindowsCE
tak boduje a davno sesadil krale PSIONa ci PalmOS - casy se proste meni,
co bylo pred nekolika lety je dnes jinak, nebo chcete zastavit kolobeh
dejin?