Kontra Outlook

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Středa Květen 19 08:09:10 CEST 2004

Dobry den.

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

>- první věc, kterou musím u pravidla definovat je to, zda-li se má
>použít na příchozí nebo odchozí zprávu... co jiného jste tím zamýšlel?

Zkousel jste to v praxi? Ja u nekolika znamych ano a nepovedlo se mi a
ani pres poradu na jine konferenci (ibm-pc)  - nakonec jsme se shodli,
ze je tam sice pravidlo "Je-li odesilatel: xxxxx" ale Pouzit pravidlo na
odesilanou postu tam proste neni. Ale asi to vzniklo tim, ze ja povidal
o OutlookExpressu a Vy mozna o velkem Outlooku.

>	K čemu to? Pište v RFT a konvertujte do plain textu... - nic
>proti, ale systémy, které jsem používal takový look neměly rovněž (ani
>Mozilla Mail)...

To povazuji za docela dulezite aby klient umel barevne odlisovat -
prehlednost historie komunikace je mnohem lepsi (ale uznavam ze to je
individualni a ja jsem namlsany Muttem)

>	Který MUA používá třeba dokumentované XML úložiště? On ani třeba
>ten FireFox na tom není po této stránce zrovna dobře... (a o tom, že
>jsem přišel o poštu v Mozilla Mailu (záloha napravila) když se poškodil
>nejaký index se zmiňovat nemá smysl).

Zvlastni takovy Thunderbird (rekneme Mozilla Mail) ma format schranky
mbox a v pripade nouze ho bez problemu nactu treba Muttem... nebo
jakymkoliv jinym mailerem, ktery mbox "zna" (BTW i treba do takoveho
TheBat-u)

S pozdravem

Miroslav Zidek

--