Kontra Outlook

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Úterý Květen 18 17:01:40 CEST 2004

Zdravim,
Ja mam k Outlooku tri vazne vyhrady.
- prace s IMAP, neumoznuje mi nastavit aby smazana posta sla do kose,
velmi casto se mi odpojoval od serveru, neni mozne mapovat slozky napr.
INBOX.Sent na Odeslanou postu
- druha vyhrada se netyka pouze Outlooku, potrebuji klienta ktery bude
schopen pouzivat eCalendar pres webdav. Outlook umi export , ale to je
asi tak vse.
- format souboru PST je proprietarni(a take dosti zrudny, kdo uz resil
problem s PST s velikosti blizko 2GB bude vedet), tzn. co nezvladne
opravna utilita od MS nezvladne ani nikdo jiny. Nedavno jsem mel problem
se svou postou a pouze diky tomu ze se technik mohl podivat do zdroju
Thunderbirda, byl schopen zpatky mou postu obnovit vcetne priznaku.

Jeste k poslednimu bodu. U kterehokoliv jineho klienta by bylo mozne
nechat si napsat agenta, ktery by mi z meho ne MS serveru cpal data do
klienta. U Outlooku je jedina moznost pouzit MAPI connector, a po
nahlednuti do MSDN Library se asi tezko najde dosti odvazlivcu, kteri by
se do neceho podobneho pustili.Jedinou aktivitu (z oblasti OSS), jsem
nasel zde: http://sourceforge.net/projects/otlkcon . Ale tento projekt
nevypada prilis zive.
David