.config na IBM server

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Středa Květen 19 09:53:36 CEST 2004

Michal Jezek pise:
> No.... Tak si teď připadám jako úplný tupoun :-) A jak to mám tedy ubělat, když si stáhnu nové jádro (originál zdrojáky) a chci ho zkompilovat? A co mnohokrát zdůrazňované zvýšení výkonu "optimalizovaného" jádra oproti jádru chodícím s distribucí až o XXX procent! A výkonu není nikdu dost :-)
	Můžete uvést, kdo tak zdůrazňuje to "zvýšení výkonu"? Mnohem častěji
totiž narazíte na opak. Samozřejmě jsou výjimky, kdy vám překlad jádra něco
přinese na výkonu, ale opravdu výhodné je to vážně obvykle jenom v případě,
že vám překlad přenese nějakou funkcionalitu navíc.
Pokud vám nevadí trochu starší text, zkuste si pro úvod přečíst
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=9&idc=442
a případně uvedené odkazy.

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>