.config na IBM server

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 17:06:05 CEST 2004

On Wed, 19 May 2004, Michal Jezek wrote:

> No.... Tak si teď připadám jako úplný tupoun :-) A jak to mám tedy
> ubělat, když si stáhnu nové jádro (originál zdrojáky) a chci ho
> zkompilovat?

Prectete si dokumentaci, ktera je primo soucasti zdrojaku, a pokud vam
nebude stacit, tak pohledejte ruzna howto.

Pokud se nevyznate v tom, co znamenaji jednotlive konfiguracni volby,
muzete stahnout zdrojovy balicek aktualniho distribucniho kernelu, precist
si neco o tom, jak se ve vasi distribuci vyrabi jadra The Right Way(tm) --
pozor, muze se to v nekterych bodech dost lisit od postupu pouzivaneho pro
vanilla (resp. hodne bodu tam bude navic).

Jako prvni krok si zkuste nakompilovat jadro presne tak, jak ho nabizi
vase distribuce binarne. V druhem kroku pak na muzete zkusit tu
konfiguraci pozmenit.

> A co mnohokrát zdůrazňované zvýšení výkonu "optimalizovaného" jádra
> oproti jádru chodícím s distribucí až o XXX procent!

Ano, zapnuti SMP na ctyrprocesorovem stroji o par set procent vykon
zvedne. Jinak jsou to famy, zejmena v pripade, ze tvrdi, ze ty XXX
odpovidaji nejakemu celkovemu zvyseni vykonu (a ne narustu vykonu
konkretni aplikace).

-- Honza Houstek