Kontra Outlook

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Květen 19 13:42:08 CEST 2004

Wed, May 19, 2004 at 01:37:26PM +0200  jpastrnak na nemetschek.de napsal:
> pohlad z opacnej strany, som bezny zamestnanec, mam roboty az nad hlavu.
> tool ktory som odniekal vyfasoval (nech je to cokolvek) mi staci na to co s
> nim robim. priznam sa nemam cas (casto ani chut) zistovat, ci existuje nieco
> lepsie,
Ale jiste, nikdo Vas nenuti hledat, jenom az pak za Vami nekdo prijde a bude
Vam chtit nabidnout neco lepsiho, tak Vas argument "ze se s tim Vam dela
dobre" nebude tak padny jako od cloveka ktery opravdu, treba i primo nabizene,
reseni vyzkousel.
--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.
| NOMI team, developer, http://{www,tomi}.nomi.cz/ |