Kontra Outlook

Petr Baum petr na baum.com.au
Středa Květen 19 14:08:33 CEST 2004

Reply to your email of Wednesday 19 May 2004 21:37:

> pohlad z opacnej strany, som bezny zamestnanec, mam roboty az nad hlavu.
> tool ktory som odniekal vyfasoval
> (nech je to cokolvek) mi staci na to co s nim robim. priznam sa nemam cas
> (casto ani chut) zistovat, ci existuje
> nieco lepsie,
>
> tedka babo rad

Pokud Vám Outlook dopomůže, abyste napsal (i jen jednou) email adresátovi na
jinou adresu, než Jste chtěl, donutí Vás ztrávit občas půl dne čištěním
počítače od virů a budete kvůli němu muset pravidelně nahrávat nové a nové
verze anitvirů, tak možná zjistíte, že by bylo bývalo jak levnější, tak
časově míň náročné přemluvit někoho, aby Vám - třeba jen  pro email a
brouzdání - nainstaloval Kmail a Mozillu.

A o tom to podle mne je..... to slovíčko "nieco lepsie" v sobě obsahuje jak
funkční výhody, tak úspory peněz a času. Vašeho.

baba

v.z. Petr :-)