zaciatocnik - web development na Linuxe

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 19 15:01:42 CEST 2004

Milos Prudek wrote:

> Kdysi jsem taky nadaval, ze se musim naucit dalsi programovaci jazyk,
> tedy Python. Ale Python se lisi od jinych jazyku v tom, ze se da naucit
> za 1-2 dny. Ne dokonale a do všech podrobností, ale naucit na takove
> urovni, ktera pro praci v Zope postaci na 6 mesicu nebo i navzdy, podle
> toho jak slozite projekty chcete v Zope psat.

Problem je, že člověk potřebuje se naučit nikoli pouze python, ale
hlavně zope/python, tedy zopí specialitky a vychytávky, na které v
pythonu v podstatě normálně nenatrefíte. Třeba taková _['proměnná'] že?

Tyhle specialitky se dozvíte hlavně z archivu mailinglistu, doporučuji
si ho stáhnout jako mbox.

> Opravdu staci velmi zbezne si precist prvnich 8 kapitol z textu
>
> http://www.python.org/doc/2.3.3/tut/tut.html

Ano. Navíc český tutoriál k pythonu přeložil Honza Švec, vřele jej
doporučuji, má velmi povedenou českou terminologii, na rozdíl od
několika podobných na které jsem natrefil když jsem něco fulltextově
gogolem hledal.

Když už původní tazatel dal k dobru, že tam bude mít oracle: Zope má
skvělé ZSQL metody, ve kterých poměrně snadno lze konstruovat velmi
složité a velmi dynamické SQL dotazy.

Ať vám to jde,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!