Kontra Outlook

jpastrnak na nemetschek.de jpastrnak na nemetschek.de
Středa Květen 19 15:32:02 CEST 2004

hm, ja sa nezastavam ani nie som proti nejakemu konkretnemu softu,
som len za efektivitu, ak to funguje spolahlivo a staci to na konkretnu
pracu,
nie je to treba menit a zabijat cas (a peniaze) hladanim novych "lepsich"
veci - to bol moj predchadzajuci pohlad
ak to nefunguje, je to nespolahlive, lahko napadnutelne virusom a atd,
porusuje to princip efektivity, treba to vymenit
investovat cas a najst nieco spolahlivo fungujuce - to bolo to co ste
spominali vy

|---------+---------------------------->
|         |           Petr Baum        |
|         |           <petr na baum.com.au|
|         |           >                |
|         |                            |
|         |           05/19/2004 02:08 |
|         |           PM               |
|         |           Please respond to|
|         |           linux            |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                              |
  |       To:       linux na linux.cz                                                                                               |
  |       cc:                                                                                                                    |
  |       Subject:  Re: Kontra Outlook                                                                                           |
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Reply to your email of Wednesday 19 May 2004 21:37:

> pohlad z opacnej strany, som bezny zamestnanec, mam roboty az nad hlavu.
> tool ktory som odniekal vyfasoval
> (nech je to cokolvek) mi staci na to co s nim robim. priznam sa nemam cas
> (casto ani chut) zistovat, ci existuje
> nieco lepsie,
>
> tedka babo rad

Pokud Vám Outlook dopomůže, abyste napsal (i jen jednou) email adresátovi
na
jinou adresu, než Jste chtěl, donutí Vás ztrávit občas půl dne čištěním
počítače od virů a budete kvůli němu muset pravidelně nahrávat nové a nové
verze anitvirů, tak možná zjistíte, že by bylo bývalo jak levnější, tak
časově míň náročné přemluvit někoho, aby Vám - třeba jen  pro email a
brouzdání - nainstaloval Kmail a Mozillu.

A o tom to podle mne je..... to slovíčko "nieco lepsie" v sobě obsahuje jak

funkční výhody, tak úspory peněz a času. Vašeho.

baba

v.z. Petr :-)

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
postmaster na nemetschek.de.
This footnote also confirms that this email message has been inspected
by SOPHOS Antivirus for the presence of computer viruses.