Kontra Outlook

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Květen 19 15:38:41 CEST 2004

> na vysledok.
>
> Ani nevite, jake mate stesti, ze mate cas zkouset nekolik
> desitek OSS systemu. Ode mne se ocekava, ze kdyz je potreba
> groupwareovy system, tak ze do 2-3 dnu pobezi a kazdy
> zamestnanec se v nem bude orientovat.

ta moznost (ako vy hovorite "stastie") je sprevadzana tiez mnozstvom
inych
starosti a povinnosti, tazke mi nie je co zavidiet :o) ale tak ako ja, i
vy mozno
mozete uspiet s argumentovanim na temu TCO (total cost of ownership).
microsoft nim tiez argumentuje, ale tak ako vyhovuje jemu :o))
(pochopitelne)
ono ten vyber z desiatich systemov moze byt nakoniec uspora. vyber a
testovanie
systemu bude drahsi nez len klik-klik instalacia exchange servera, ale
ocakavame
usporu na hardwari, licenciach, nizsie naklady na prepajanie groupware s
inymi
aplikaciami (vdaka otvorenosti zdrojakov), i nizsie naklady na
rozsirovanie o dalsie
pracovne stanice a toboz o pobocky. celkovo toto riesenie pride firmu
_podstatne_
lacnejsie (cisla zverejnime ked bude dokonano) a este k tomu sa firma
neupne
na "jedineho spravneho dodavatela". chce to ovsem zacinat na zelenej
luke, pri
migraciach to uz zdaleka tak jednoznacne nevyzera (lebo licencie su uz
kupene,
ludia zaskoleni, atd.)