Archiv - codepage - diakritika

Středa Květen 19 15:30:49 CEST 2004

Marek Kubesa <Marek.Kubesa na seznam.cz> wrote:
> Potřebuji archivovat soubory ze Samba serveru, tak aby balíčky bylo
> možné procházet i na windowsech a to se správnou diakritikou.

Co ma mat spravnu diakritiku? Mena suborov alebo data v nich?
Pre subory je to trivialne, pre data v nich neriesitelne.
Jedine pre vybrane (zname) typy suborov

ja napriklad mam nastavene:

   character set = ISO8859-2
   client code page = 852

a funguje mi to v poriadku (na druhej strane nevyuzivam sambu
intenzivne...)

> Jediná cesta, kterou v této chvíli znám, je použít convmv. Ten
> přejmenuje existující soubory - tzn. někam to překopírovat zkonvertovat
> a až poté zabalit.

Fighting for peace is like fucking for virginity...