Kontra Outlook

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Květen 18 15:14:53 CEST 2004

	Dovolím si oponovat.

> Outlook je napsaný tak, aby bylo obtížné nebo nemožné z něj
> data účelně
> exportovat do jiných programů.

	A který jiný MUA to vůbec má (samozřejmě, pokud ukládá textově, můžeme mu sebrat pod rukama jeho "textovou" databázi - jak je to bezpečné a co třeba indexy a "interní" značky radši nekomentuji - namátkou exportní možnosti Mozilly jsou na tom daleko hůře), případně lepší? Outlook stejně jako ostatní komunikuje via konektory - nadefinujte si IMAP konektor a přesuňte do vhodného formátu, chybí Vám kontakty? K tomu máme LDAP. Co dále?

> Default nastavení Outlooku vede k nevhodnému chování
> uživatele - preferovaný
> fromát html, odpověď nad došlou/citovanou zprávou, nízká
> úroveň zabezpečení.

	Toto je jediná výtka, kterou přijímám.

> Outlook ukazuje jména připojených souborů bez prodloužení,
> čímž napomáhá
> desinformaci uživatele a ztěžuje identifikaci parasitních programů.

	Není pravda - za celou dobu jsem se nenakazil a to dělám všechno možné, ale mám hlavu nejen na nošení čepice.

> Outlook ukazuje jako adresáta jeho přezdívku, ne skutečnou
> emailovou adresu.
> Emaily se v důsledku toho někdy zbytečně posílají na chybnou adresu.

	Není pravda...