Kontra Outlook

Středa Květen 19 21:59:08 CEST 2004

On Wed, 19 May 2004, Martin Reiser wrote:

> Kdo posílá i přijímá exe přílohu je podle mne bl...c
> exe, com, pif, bat, scr,... by mělo být vždy v poště zakázané, tam kde jsou
> Windows

Problem 1: kazda nova verze woken/IE/OE zvetsi seznam aspon o dve nove
polozky

Problem 2: spousta uzivatelu uz ma tak vyklikany mozek, ze se chytne
treba i na zazipovany exac (a treba i zaheslovany).

V Linuxu takove problemy samozrejme nemame:

Ad 1: nikdo si nehraje na to, ze vyznam souboru je dan jeho extenzi

Ad 2: klikosi se (nastesti) porad jeste vetsinou drzi dal