Kontra Outlook

Petr Baum petr na baum.com.au
Čtvrtek Květen 20 00:19:55 CEST 2004

On Thursday 20 May 2004 04:44, Martin Reiser wrote:

> Kdo posílá i přijímá exe přílohu je podle mne bl...c
> exe, com, pif, bat, scr,... by mělo být vždy v poště zakázané, tam kde jsou
> Windows

Předpokládejme, že odloučené pracoviště nebo subdodavatel potřebuje takový
soubor. Domluvím se s nimi - možná po telefonu - a pak to pošlu. V čem je
problém? Máme jim to posílat na disketě? Zatím je samozřejmě řada alternativ,
ale zakazovací menatlita si nakonec může došlápnout na všechny...

Podle mne má každý vědět, co má dělat, ne aby někdo nahoře zakázal spoustu
užitečných věcí, protože by bl...c mohl přijít k úrazu.

Petr

--
<petr na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178