Kontra Outlook

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Květen 20 07:58:27 CEST 2004

	Navíc se mi zdá argument silně mimo mísu - copak je nějaký
principielní rozdíl mezi třeba šířením instalátoru nějaké aplikace (v
prostředí Win32 je to zpravidla .exe) via SMTP či via HTTP? Zvláštní -
proti prvnímu se brojí seč to jde a člověk používající něco takového si
musí připadat přinejmenším jako vůl, to druhé bereme v podstatě jako
samozřejmost... (a co třeba shellové obalovače automatizovaných
instalátorů - má to kde kdo, včetně SUNovské distribuce JAVA JDK/JRE -
pokud zůstanu u UNIX-like systémů)

	A poznámka o resoluci na základě extenze také trochu kulhá,
stačí mít dobře definovaný UMASK v UNIX like systému a spustíme cokoli,
případně namoutovat defaultně (a Linux to tak má do dnes, viděli jste ve
fstab na /dev/fd0 implicitně noexec v nějaké distribuci?) disketu a
můžete se jít klouzat s tímto argumentem.

	MS můžete vyčitat a oprávněně kde co, MS však nemá s Linuxem moc
společného (ano na Xenix nezapomínám), přesto je zvláštní, že ho
"budujeme" často podle stejných pravidel, která tak s oblibou
kritizujeme a otíráme se...