Kontra Outlook

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Čtvrtek Květen 20 11:21:55 CEST 2004

Nevim, ale vyraz jako "mne to vyhovuje" nebo "dela se mi v tom dobre"
povazuji za to nejdulezitejsi.

Treba Mozillu pouzivam protoze mi vyhovuje (presel jsem na ni
bez nejakeho meziclanku z IE) a libi se mi - kdyby mi vic
vyhovovalo neco jineho, pouzivam to i kdyby to byla komercni
cerna skrinka a ja nevidel "dovnitr".

Nebudu treba pod linuxem (a v praci pod windows) pouzivat nebo zkouset
neco jineho i kdyz vim ze to existuje, nemam to zapotrebi a radeji se
prectu nejakou hezkou knizku.

Zkouset neco jineho muzu jen kdyz mam cas ktery tomu chci venovat.
A kdyz jej chci venovat necemu jinemu tak nevim proc badat dal -
uvedene vyrazy znamenaji ze aplikace kterou pouzivam splnuje potrebne
pozadavky (nebo aspon vetsinu).

Jsem liny a nechci se ucit treba jen proto ze mi situace vyhovuje,
neprojdu browser za browserem a misto toho se treba ucim Javu?!?!
Vy si nevazite svuj cas?

I samotne pouzivani linuxu a pod. neni jenom o financnich usporach
a dostupnosti zdrojoveho kodu (kdo z vas studoval a pochopil zdrojaky
vsech aplikaci ktere pouzivate) ale i o tom ze mi VYHOVUJE styl prace.

To je prece to cemu se rika SVOBODA!

Kdyby vzdy platili vase argumenty tak by bylo nutne nejdrive
vyzkouset vsechny mozne OS-y a aplikace az potom neco pouzivat.

Petr