Kontra Outlook

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Květen 20 11:41:10 CEST 2004

Thu, May 20, 2004 at 11:21:55AM +0200  Peter Cernoch napsal:
> Nevim, ale vyraz jako "mne to vyhovuje" nebo "dela se mi v tom dobre"
> povazuji za to nejdulezitejsi.
Ale jiste ale kdyz mi to rekne nekdo kdo v zivote nevidel nic jineho a jeste
me k tomu doda ze mozilla je shit ale nikdy ji nevidel a vubec o ni nic nevi
tak to pro me *neni* padny argument.

> Treba Mozillu pouzivam protoze mi vyhovuje (presel jsem na ni
> bez nejakeho meziclanku z IE) a libi se mi - kdyby mi vic
> vyhovovalo neco jineho, pouzivam to i kdyby to byla komercni
> cerna skrinka a ja nevidel "dovnitr".
Ja se zase docela dost divam u veci co pouzivam na to, jak pruzne jsou
vyvijeny, jestli jsou otevrene, atd.

> Jsem liny a nechci se ucit treba jen proto ze mi situace vyhovuje,
> neprojdu browser za browserem a misto toho se treba ucim Javu?!?!
> Vy si nevazite svuj cas?
Kdyz nemam co delat a nechci nic delat (tzv. jarni obdobi KOPRu), tak nevazim.
Vylepsovani systemu, hledani nejvhodnejsiho software a jeste jeho
prizpusobovani k obrazu svemu me bavi a kdyz mam na to cas, tak proc to
nedelat.

> I samotne pouzivani linuxu a pod. neni jenom o financnich usporach
> a dostupnosti zdrojoveho kodu (kdo z vas studoval a pochopil zdrojaky
> vsech aplikaci ktere pouzivate) ale i o tom ze mi VYHOVUJE styl prace.
Ano to je, ale pouzival bych ho i kdyby mi nevyhovoval protoze nemam na vyber.
(tedy za predpokladu ze si vybiram mezi okny a linuxem a jiz mam zjisteno ze v
*BSD apod. se mi lepe nedela)

> Kdyby vzdy platili vase argumenty tak by bylo nutne nejdrive
> vyzkouset vsechny mozne OS-y a aplikace az potom neco pouzivat.
Nebylo :)
At si pouzivaji co jim vyhovuje ale at me pak netvrdi ze je neco co pouzivam
ja shit s tim ze to v zivote nevideli a malem nevi co to je.
--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.
| NOMI team, developer, http://{www,tomi}.nomi.cz/ |