Kontra Outlook

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Čtvrtek Květen 20 13:01:55 CEST 2004

> Ale jiste ale kdyz mi to rekne nekdo kdo v zivote nevidel nic jineho a jeste
> me k tomu doda ze mozilla je shit ale nikdy ji nevidel a vubec o ni nic nevi
> tak to pro me *neni* padny argument.

S tim samozrejme souhlasim - taky nesnasim odsuzovani
bez toho abych o veci neco vedel.
To ale take svedci o urovni dotycneho...

> Kdyz nemam co delat a nechci nic delat (tzv. jarni obdobi KOPRu), tak nevazim.
> Vylepsovani systemu, hledani nejvhodnejsiho software a jeste jeho
> prizpusobovani k obrazu svemu me bavi a kdyz mam na to cas, tak proc to
> nedelat.

To je presne ono - vas to bavi a chcete se tomu venovat.
Nekdo jiny (samozrejme predpokladam ze se vam neposmiva za to
so pouzivate) ten cas bude venovat jinym vecem.

> Nebylo :)
> At si pouzivaji co jim vyhovuje ale at me pak netvrdi ze je neco co pouzivam
> ja shit s tim ze to v zivote nevideli a malem nevi co to je.

To samozrejme beru - takove lidi bych nejradeji poslal nekam hodne
hodne hodne daleko.

Petr