Kontra Outlook

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Květen 20 13:31:28 CEST 2004

Thu, May 20, 2004 at 12:57:30PM +0200  Jirka 'Eagle' Novak napsal:
> Snazite se hezky ;-), ale pokud jsem si vsiml, o tom, ze nekdo vam
> tvrdi, ze neco "je shit", jste zacal vy v minulem ci predminulem mailu.
> Do te doby se tu probiral argument "mne to vyhovuje".
Pokud takovy clovek mi bude tvrdit, ze mu to vyhovuje a pak timhle dotvrdi ze
naprosto netusi jak vypada neco jineho, pak to jako padny argument brat nelze,
uvadim to jako priklad toho kdy to argument snad ani neni.
--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.
| NOMI team, developer, http://{www,tomi}.nomi.cz/ |