Kontra Outlook

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Květen 20 13:45:40 CEST 2004

On Thu, May 20, 2004 at 01:08:08PM +0200, Jan Houstek wrote:
> Viry se skutecne daji odfiltrovat o neco lepe nez spamy, coz ale nic nemeni
> na tom, v situaci, kdy jsem kazdou chvili nucen resit problem zavirovaneho
> Utlouku, ktery posila (resp. se o to snazi) tisice mailu pres mnou
> spravovany mail hub, jen tezko odolavam pokuseni popadnout nejaky destrukcni
> nastroj a fyzicky zlikvidovat problematicky pocitac a/nebo jeho spravce.
Tento pocit velmi dobre poznam a uz dlhsi cas hladam rozne metody, ako tomu
predist (zavirovaniu, nie rozbitiu pocitaca :-)).

Vsimajte moj vcerajsi post do bugtraqu:
http://www.securityfocus.com/archive/1/363789/2004-05-17/2004-05-23/0
Coskoro by mal prejst novy post, v ktorom sumarizujem reakcie a ako konkretne
planujem postupovat dalej.

Problem dementneho Outlooku to vsak ozaj neriesi, na to pouzivam ine metody
(transprentny proxy s AV ochranou napr.).

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".