FreeBSD

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Květen 20 17:38:52 CEST 2004

Jan Klugl wrote:
> Ja davam na firewally a inet servery OpenBSD. Libi se mi ze neni tak
> nenazrane jako vetsina Linuxovych distribuci, instalacka ma asi 150MB vc. X.

To není argument. Znám linuxové distribuce, které taky nejsou nenažrané...

> Asi zapusobila i hlaska co maj na webu:
> Only one remote hole in the default install, in more than 8 years!

Tohle je čistá demagogie. Zřejmě to bylo působivé v době, kdy se tam
objevovalo:

"Five years without a remote hole in the default install"

Teď už to neříká vůbec nic.

Napadá mě přirovnání s tím známým filmem o psychiatrovi Chocholouškovi a
jeho "Z politováním vám oznamujeme...".

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX