FreeBSD

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 20 20:06:58 CEST 2004

On Thu, 20 May 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> Mohl by to nekdo prosim srovnat s mandrakem, kdyz ma zabezpeceni
> nastavene jako server? Tam se pak pouziva jadro linux-secure ci jak.

Jejich linux-secure jadro kdysi obsahovalo grsec. Nekde kolem 2.4.23 to u
MDK vzdali, protoze jim to s necim nefungovalo. Takze jadru se nadale
rikalo linux-secure, ale zadne podstatne security vylepseni tam nebylo.

V rade 2.6 jsem alespon podle zdrojaku nabyl dojmu, ze secure varianta ma
obsahovat prave SElinux. Ovsem jak dalece to maji dotazene a zda je
podpora SElinuxu pritomna i v userspace software, to vazne netusim
(tipoval bych, ze spis ne).

-- Honza Houstek