FreeBSD

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 21 09:11:49 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Kdyz debianimu projektu hackli vetsinu klicovych serveru (kvuli
> kompromitaci hesla lokalniho uzivatele a vyuziti lokal root diry v
> kernelu), tak se nepodarilo kompromitovat nejdulezitejsi stroj, na kterem
> bezi primarni ftp/http/rsync repozitory. Proc? Protoze to je Solaris :)

Diverzita může být velmi dvousečná zbraň. Pro platícího zákazníka není
dobrým argumentem, že mu hackli čtyři z pěti serverů a na ten pátý se
nedostali, protože tam byl jiný OS nebo architektura. Řekl by mi -
měl jste dát ten Solaris všude.

Naopak pro administrátora(y) může být obtížné obsáhnout chyby všech
možných verzí a platforem a včas je v případě problémů odstranit,
zejména v případě, že některý ze serverů je closed-source jako
třeba ten Solaris).

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX