FreeBSD

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Květen 21 08:31:28 CEST 2004

	A to by mne zajimaly ty argumenty pro podporu tohoto tvrzeni.
Pominu-li fakt, ze Linux vychazi z Minixu a prave Minix byl to, proc
Linus vubec svoje 0.1 jadro napsal, vydal, zverejnil... Navic rikat o
systemech, ktere maji o 10 a vice let delsi historii ze jsou Linux-like
je docela odvaha...:-)