Problem s instalaciou RH 8.0 na SATA disky (MSI 865PE)

Hykel Jaroslav jaroslav.hykel na email.cz
Pátek Květen 21 10:37:43 CEST 2004

Instalace RH 9 to asi nevyresi, protoze je postavena na jadre 2.4 a
podpora SATA radicu je v tomto jadre oficialne az od 2.4.27-pre1
(http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0404.2/1417.html) .
Podpora je v jadre 2.6 nebo pres patch Jeffa Garzika i ve starsich
jadrech 2.4.
Ja jsem to resil opravdu instalaci na IDE disk, kompilace noveho jadra,
prekopirovani na SATA disk.
Bavim se o SATA discich obecne, tuto konkretni desku nemam.

Hykel Jaroslav