Problem s instalaciou RH 8.0 na SATA disky (MSI 865PE)

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Pátek Květen 21 10:51:49 CEST 2004

Dakujem aj za tuto informaciu.
Mozte mi napisat, akym postupom potom prekopirujem tu instalaciu
z klasickeho disku na SATA disk ?

1. instalacia RH na IDE disk
2. rozchodenie SATA diskov
* 3. prekopirovanie instalacie na SATA disky - DD ?
* 4. zavedenie bootovania na SATA disky (LILO bez problemov ?)
5. prehodenie na SATA disky, uplne odpojenie IDE disku

zabudol som na nieco ?
Ako spravit ten bod 3 a 4 ?