Problem s instalaciou RH 8.0 na SATA disky (MSI 865PE)

Hykel Jaroslav jaroslav.hykel na email.cz
Pátek Květen 21 12:11:17 CEST 2004

SATA disk si rozdelim fdiskem, vytvorim vhodme partisny mkfs.
Kopirovani provadim souborove "find -mount | cpio -pdmuv /cilova/cesta"
V kopii je treba upravit /etc/fstab
Delal jsem to pro Gentoo a Fedora C1 - lilo i grub je OK